2014. június 9., hétfő

6. fejezet (18+)

Sziasztok! :)Egy kis idő után itt a hatodik fejezet! :) Az események kicsit gyorsnak tűnhetnek ebben a részben, de ez direkt ilyen lett. :) És kitartás, már csak 1 hét és vége a sulinak! :)
Puszi: Aggie


És valóban. Az elmúlt 2 órában felöltöztünk, egymás haját és sminkjét csináltuk meg. Valamint lányokhoz méltóan kiveséztünk ezer meg ezer témát is.
Nessie önmagát meghazudtolva egy virágmintás rövidnadrágot vett fel fekete harisnyával és egy kötött, szürke felsővel. Én pedig magamat adva egy fekete farmert vettem fel a barátnőm által vásárolt citromsárga felsővel és egy rövid szárú csizmával. A sminkemet sem vittem túlzásba, natúr szemeimmel és vörös ajkaimmal.
 - Nessie gyere már! - kiabáltam a szobaajtóból barátnőmnek aki még a magassarkúját vette fel.
 - Mehetünk. - lépett mellém.
A koncert másfél óra múlva kezdődik csak, de jobb előbb ott lenni.
De úgy látszik még ez sem volt elég idő, hisz már rajongók ezrei álltak sorba.
 - Nessie így az életbe nem fogunk bejutni. - mutattam az előttem álló sorra.
 - Nyugi mi nem itt megyünk be. Hanem ott. - mutatott egy félreeső ajtóra ahová a 'VIP' felirat volt felfestve. Majd rám mosolygott és elkezdett arra fele húzni.
A színpad mellett álltunk ahonnan mindent lehetett látni. De tényleg mindent. 2 óra várakozás után végre felcsendült a Boyfriend és vele együtt a lányok sikolya is erőteljesebb lett. Barátnőm mellettem ugrált és visított, miközben én csak hangosan énekeltem a szöveget. Mindig is én voltam a visszafogottabb, minden téren. De ennek ellenére én talán jobban tudok szeretni. És ez példaképemnél Justin Bieber-nél sem volt másként.
A koncert elképesztő volt. A legmeghatóbb 4 percet pedig a Change me című szám kapta. Egészen elérzékenyültem miközben hallgattam és néztem alatta a videómontázst. A Backstage-ben még hárman voltak rajtunk kívül. Mi, azaz én voltam a legutolsó a dedikálás, beszélgetés és fotózkodás rövid sorjában. Vagyis csak lettem volna, ugyanis Nessie után lépett be Scooter azzal a szándékkal, hogy közölje velünk, hogy menjünk haza, mert Justin is fáradt így már nem csinál több képet velünk. Először csupán elkeseredtem, de aztán makacsságom jeléül elkezdtem követni Justin-t egészen az öltözőéig ahol becsuktam magam mögött az ajtót.
 - Mit akarsz? - kérdezte unottan miközben felém fordult.
 - Azt amit odakint - mutattam ajtóra - nem kaptam meg.
 - Igazán? - jött közelebb egy lépést.
 - Igazán. - hátráltam én is egyet, mire közelebb jött és én mentem hátrébb amíg a falnak ütköztem. De Justin csak jött tovább míg már csak pár centi választott el minket egymástól.
 - Még mindig olyan biztos vagy benne? - préselődött testemnek.
 - Mit akarsz? - suttogtam szinte szájába.
 - Téged. - válaszolta majd nekiesett ajkaimnak. Egy pár pillanatig haboztam majd visszacsókoltam.
Csókcsatánk közepette észre sem vettem, hogy már a kanapénál vagyunk, így Justin simán maga alá döntött és úgy folytattuk tovább. Mikor a pólóját kezdtem lehámozni kopogást hallottunk. Justin betolt a ruhaállvány mögé, majd kinyitotta az ajtót.
 - Mit akarsz Scott? - támaszkodott az ajtófélfának.
 - Nem megyünk?
 - Egyedül akarok menni és ha megkérhetlek ne is zavarj, mert fáradt vagyok és aludni akarok. - nézett Scott-ra mint aki tényleg ezt fogja csinálni.
 - Jól van. De semmi csajozás, pia, mert ha bármelyiket meglátom a közeledbe akkor...
 - Hello Scoo. - csukta be az ajtót - Mi a neved? - fordult felém mikor már a kanapén ültem.
 - Jázmin, és most vigyél vissza a hotelbe kérlek.
 - Jól van. - sóhajtott - Melyikben szálltál meg?
 - A Victoria's-ban.
 - Menjünk. - lépett ki az ajtón.
 - Szép kocsi. - mutattam fekete Lamborhini-jére.
Az út elején kínos csend uralkodott, amit Justin a rádió hangjával próbált enyhíteni. Kifele nézelődtem mikor megláttam, hogy a Miami Street-re kanyarodunk be. Ha jól tudtam ez a külvárosba vezet, a hotel pedig a belvárosban van.
 - Justin hol vagyunk? - fordultam sofőröm felé.
 - Teszünk egy kis kitérőt. - kacsintott rám.
 - Hol a szarba vagyunk Justin? - kezdtem el ordibálni.
 - Fogd már be a pofád, baszki. - kiabált vissza miközben rácsapott a kormányra, amitől kissé megijedtem.
 - Megjöttünk. - parkolt le pár perc múlva egy óriási villa előtt.
A ház belülről is nagyon szép volt, de kicsit féltem, hogy Justin-nal egyedül kell benne lennem. Mert bár imádtam, tudtam és féltem a dühkitöréseiről.
 - Kérsz valamit? - bökött a konyha felé.
 - Igen, egy pohár víz jólesne. - mentem utána - Ja és azt is megmondhatnád, hogy miért hoztál ide.
 - Őszintén? - nézett rám, mire én bólintottam - Szeretném befejezni azt amit az öltözőben elkezdtünk. - fejezte be majd nekiesett ajkaimnak. Annyira jól csókolt, hogy nem lehetett ellenállni neki. De ami a legszörnyűbb, hogy még csak nem is bántam.
Justin hirtelen felkapott az ölébe és az emeletre vitt, gondolom a szobájába. Csókunk egy percre sem szakadt meg. Miután beértünk a szobába finoman az ágyra dobott és elkezdte lehámozni felsőmet. Miután eldobta a sárga csipkecsodát kulcscsontomat kezdte csókolni. Ezt apró sóhajokkal jutalmaztam. Majd ahogy egyre lejjebb haladt úgy lettek hangosabbak és erősebbek a nyögéseim. A nadrágom észrevétlenül lekerült rólam így már csak egy keveset takaró fehérneműben feküdtem Justin alatt, amikor meguntam ezt a pozíciót és egy határozott mozdulattal magam alá döntöttem és ráültem a csípőjére. Vagyis egy picit lejjebb. Majd gyorsan lehámoztam pólóját.
 - Ha játszani akarsz akkor máshova menj. - mordult fel az alattam fekvő fiú.
 - Oh igen? Akkor szia. - kezdtem volna leszállni róla.
 - El ne menj baszki. - nyögte majd visszahúzott mire egy gyors csókot nyomtam ajkaira, miközben erős V vonalát simogattam.
Majd egy gyors és hirtelen mozdulattal lerántottam szürke melegítőgatyáját fekete boxerével együtt és számba kaptam leleményes méretét. Keményen kezdtem szopni. Örömet akartam szerezni neki  a gyorsaságommal és a mélységemmel pedig nem is ismertem. Pár perc múlva pedig hangos nyögései közepette a számba élvezett. Változtatott helyzetünkön majd melltartóm és már nedves bugyim eltávolítása után, a már ismét merev péniszét tövig belém nyomta. Hagyott pár másodpercet majd miután felemeltem csípőmet, keményen kezdett el döfni. Minden egyes lökésnél egyre nagyobb lett a gyönyör, mindkettőnk számára. Majd pár lökés után Justin nevét sikítva élveztem el.
Még lökött párat, majd egy takarót magunkra terítve feküdt le  mellém.
 - Nem gondoltam volna, hogy te ilyen lány vagy. - mosolygott rám.
 - Milyen?
 - Ilyen vad. - csókolt meg.

2 megjegyzés: