2014. június 28., szombat

7.fejezet

Sziasztok! :) Sajnálom, hogy ilyen későn hoztam a részt, de egyszerűen nem tudtam mit írjak. Naponta írtam egy-egy mondatokat és kész. Viszont most itt a rész, de az olvasása előtt még egy rossz hír...
A blogot Július 1. - Augusztus 1. között szüneteltetni fogom. Az okokat nem sorolnám fel, de nem szeretném azt, hogy ámítalak titeket hogy jövőhéten rész és csak Augusztusba hozom. Ez egy hónap alatt összeszedem magam megírok előre pár részt,mert sajnos most nincsenek, valamint nyaralok és bulizok. Nektek is ezeket kívánom és remélem tetszik ez a rövid, de tartalmas rész. :)
Augusztusba találkozunk, 
Puszi Aggie


Miután megfordultam valami keménybe ütköztem. Nem tudtam mi lehet az, ezért sajnos ki kellet nyitnom a szemem. Egy barna szempárba ütköztem ami engem nézett.
- Jó reggelt! - mosolygott rám Justin Bieber. Mit keresek Justin..De gondolatmenetem nem tudtam végig vinni mert eszembe jutottak az este történtek.
 - Neked is. - erőltettem egy mosolyt arcomra, majd elkezdtem felkapkodni a földről a ruháim - Haza tudnál vinni?
 - Persze. - sóhajtott lemondóan.
 - Figyelj én nem tudom miért volt, de ez nekem nem jelentett semmit. Nekem, nekem otthon barátom van, akit most megcsaltam.
 - Én pedig nem is akarok rád tukmálni semmit csak beszéljük meg.
 - Mit beszéljünk ezen? Te dugtál egy jót és én élveztem, de én megcsaltam a barátom. Ennyi. Ezen nincs mit megbeszélni. - felvettem a cipőmet és elkezdtem kiindultam a szobából - Mehetünk.
Az út kínos csendben telt. Sajnáltam ezt az egészet és igen tudom, hogy kibaszottul megbántottam Justin-t, de ez van. Ha nem lenne Dávid akkor akkor minden más lenne. De mivel ő van nekem ezért már más a helyzet. Én lefeküdtem Justin Bieber-rel és neki ezt soha az életben nem szabad megtudnia.
 - Jázmin?
 - Én vagyok az.
 - Te hol  a jó büdös francba voltál az éjszaka? - jött felém a méregtől már vörös fejű barátnőm. Nem tudom elmondjam-e neki..
 - Először ülj le és nyugodj meg addig lezuhanyzom. - mondtam neki majd nyugodtan besétáltam a fürdőbe. Nem tudom hogyan kéne ezt elmondanom neki. Csak úgy menjek ki és közöljem vele hogy Justin Bieber-nél voltam. Vagy hazudjak neki? Nem azt biztos hogy nem. Ahj, utálom magam amiért ebbe keveredtem. És mekkora ribanc vagyok...Dávid a barátom, Bence a volt barátom akivel ma ugyanúgy csókolóztam és Justin csak egy híresség akivel lefeküdtem. Ilyen szar helyzetet. Gyorsan fogat mostam és kimentem már nyugodt ám türelmetlen barátnőmhöz.
 - Szóval? - nézett rám felvont szemöldökkel.
 - Először is ezt soha senkinek nem mondhatod el.
 - Jól van, mondd már.
 - Én, lefeküdtem. Szóval lefeküdtem Justin Bieber-rel. - hadartam el gyorsan majd ránéztem Nessie-re. El volt fehéredve és csak bámult. Majd kitört.
 - Te komolyan lefeküdtél vele? Mégis hogy és miért nem hívtál? Jó volt? Jelentett valamit neked? Te megcsaltad Dávidot.- halkult el a végére és az öröm rohama is abba maradt.
 - Igen lefeküdtem vele, nekem semmi nem jelentett. Hívni igazából el is felejtettelek. És eszméleten jó volt.
 - De hogyan?
 - Miután én nem kaphattam autogrammot, követte az öltözőjébe és egyszer csak elkezdtünk csókolózni és aztán mondtam hogy hozzon vissza, de ő magához vitt. Először kiakadtam, nem is kicsit. De aztán megtörtént. Én nem akartam Nessie. Olyan szarul érzem magam, hogy megcsaltam Dávidot. Egyszerűen nem tudom mit csináljak. - mire mindezt elmondtam már patakokban folytak a könnyeim. Nem bírtam tovább tartani magam.
 - Shh. Ne aggódj, minden rendben lesz. - simogatta hátamat.
Fél óra múlva már jobban voltam. Legalábbis már nem bőgtem. De belül mardosott a bűntudat. Hogy tehettem ezt vele? Hisz pár napot sem bírok ki nélküle, és nála jobban nem szeretek senkit, kivéve anyát. Mert bár sokat veszekszünk és nem kedveli Dávidot mégis ő az anyukám.
 - Nessie, haza tudunk ma menni?
 - Persze, bár csak holnap terveztem, de rendben. A legkorábbi két óra múlva megy. Jó lesz? - nézett fel telefonjából.
- Igen és nagyon köszönöm ezt az utat. - öletem át.
- Szívesen. Szerintem pakoljuk be ezt a pár ruhát és menjünk még el kávézni.
-Okés.

1 megjegyzés:

  1. Fantasztikus lett.Sajnálom,hogy csak Augusztusba lesz új rész:( De jó nyaralást :D És siess a következővel :D

    VálaszTörlés